luni, 26 octombrie 2009

"Faima se rugineste, daca nu o cureti prin munca in fiecare zi" - Nicolae Iorga

Frumos a spus acest lucru Nicolae Iorga, si nu pot decat sa fiu de acord cu el. Am dat un luci dupa aproape o saptamana de munca si stres la cea mai importana licitatie de anul asta.
Am iesit foarte istovit si terminat dar "very happy" a iesit o documentatie grozava sa vedem si rezultatul final. Daca castigam o sa ma imbat... de fericire, nu va ganditi la prostii, iar daca nu imi ramane satisfactia personala pentru un lucru bine facut.
Nu pot sa spun decat ca am dat tot ce am avut mai bun si am pus suflet in ce am facut.
Am avut si avantajul de a avea ajutorul colegilor, nu puteam lucra singur, si lucrul in echipa este preferatul meu pentru ca atunci ies cele mai bune idei.
Daca nu exista un pic de concurenta intre ideii parca nici spor nu ai.
Dupa cum spuneam sunt obosit dar sigur implinit sufleteste ca am putut sa pun umarul la bunul mers al lucrurilor in compania in care lucrez.
Miine o sa o iau de la capat cu alte proiecte care pe linga cel finalizat o sa mi se para o nimica toata, dar mergem inainte pina la urmatoare provocare.
O sa astept ...dar nu prea mult ca imi rugineste faima... 
Sa aveti o seara placuta.

1 comentarii:

Liviu Chifane spunea...

Off topic!
Ai primit o leapşă! http://liviuchifane.blogspot.com/2009/10/leapsa-electorala-pantera-roz.html

Related Posts with Thumbnails