joi, 29 octombrie 2009

MADE IN ROMANIA


Nici ca se putea deschide altfel decat in adevaratul stil romanesc cel mai mare Mall din Romania AFI Palace Cotroceni . Ce mai fast, ce mai spendoare, ce mai ... bataie de joc.
Daca mergeam pe un santier cred ca era mai Ok. Nu prea sunt eu omul mall-urilor dar prin natura meseriei la deschiderile lor trebuie sa particip, asa ca si azi am fost in acest minunat mall AFI Palace Cotroceni dar ce sa vezi ...minune, din parcare te intampinau utilaje si muncitori de nu aveai loc de ei, dupe ce reuseai sa scapi cu bine dintre motostivuitoare, camioane carucioare s.a.m.d te intampinau muncitorii chinezi care lucrau la fantinile arteziene si alei. Intr-un final am reusit sa ajung la intrare plin de noroi pina la genunchi.
In interior pot spune ca peste cca. o luna de zile va fi frumos ... nu acum. Si aici ca si afara se amenajau spatii si roiau muncitorii. Cel mai rau pot spune este ca daca nu stai bine la capitolul orientare si daca nu ai  fost "cercetas" ai cam pus-o, esti pierdut pe culoare, nu exista indicatoare.
Zona de recrere e mai deosebita dar are un pic chich, patinuarul nu are gheata, zona pentru copii acu se construieste, restaurante cam subtire (era la KFC o coada de am crezut in prima faza ca e promotie si dau astia aripioare gratis ... dar nu  era asa - ghinion).
Parerea mea este sa va duceti peste o luna daca nu vreti sa iesiti plini de praf si noroaie asa cum am patit eu.
Nu inteleg cu si-au permis cei de la AFI Europe sa faca deschiderea in conditiile actuale o companie care tine la prestigiu dar ... suntem in Romania si aici ... "las-o ba ca merge asa".
Sa auzim de bine.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails