marți, 6 octombrie 2009

Romanii ... oameni de caracter

Buna seara Azi in drum spre cantina studenteasca, ca sa dat drumul (papa bun-low cost), discutam cu colegii faptul ca romanii au un caracter puternic si stiu sa si-l impuna in fata tuturor cei care vin in tara noastra, dar se lasa fraieriti de o gasca de oameni care nu au nici o treaba cu aceasta natiune, pusa sa guverneze de cei care oranduiesc tot ce se intampla pe acest pamant. Sincer nu stiu cum dumnezeului la noi sunt pusi toti prostii acestui pamant care a dat si da o gramada de minti luminate si caractere puternice. Vin alegeri si mie greata cand ma gandesc ca nu am un nume decent pe care sa imi aplic stampila cu votat. In proportie de 99.99% nu o sa onorez cu prezenta urna de vot. Nimeni din cei inscrisi nu au cu ce sa ma convinga. Vreau ceva nou ... o prospatura care chiar daca ma minta macar sa o faca frumos, sa stie sa imi ceara votul. Oricum votul meu nu conteaza si nu suntem noi cei care ne hotaram conducatorii dar macar sa am satisfactia ca am fost fraierit placut. Oricum imi cresc colesterolul degeaba ... tot niste dobitoci o sa ne conduca si de acum incolo. Sa traiti cum puteti cu cine vreti .... Rauol

2 comentarii:

De Toate pentru Toţi spunea...

Raoul, ce-i cu pesimismul asta? Esti asa de tanar, arati bine, esti inteligent. Ar trebui sa te bucuri de viata :). Stiu ca atunci cand esti dezamagit, dispare increderea ca va fi mai bine,dar nu trebuie sa te lasi batut. Si crede-me, votul tau conteaza, daca nu ca valoare materiala, macar ca ceva spiritual(adica te simti mai responsabil, mai valoros, etc.). :). Mult succes!!!

Alexandra spunea...

Nici eu nu o sa votez ... cu cineva anume. O sa imi anulez votul pur si simplu, asta macar transmite un mesaj. Stampila pe toti candidatii :D

Related Posts with Thumbnails