sâmbătă, 7 noiembrie 2009

HoHoHo - Vine Craciunul

Nu imi vine sa cred mai e o luna si un pic si vin sarbatorile de iarna... a mai trecut un an din viata noastra.
Fiind prins de aceste ganduri existentiale hoinarind printre paginile web am ajuns sa caut diverse despre sarbatorile de iarna si spre surpriza mea am dat din intamplare peste un trailer de prezentare a unei comedii romanesti. Distributia de zile mari (Stefan Banica Jr, Bogdan Iancu, Pavel Bartos, Daniel Popescu, Ion Săpdaru, Pavel Bartos, Alina Chivulescu, Alex Margineanu, Daniel Popescu, Valentin Teodosiu, Adriana Titien, regizor Jesus del Cerro) , iar trailerul de prezentare este super, filmul se va lansa in cinematografe pe 20 Noiembrie 2009.
Mi-a placut ce am vazut in trailer si sigur o sa ma duc la cinema sa il vad.

Ïata recenzia facuta de Cinemagia: "Horaţiu, un puşti de 8 ani care încă mai crede în Moş Crăciun primeşte, drept cadou de sărbători, o zi la mall. Ceea ce ar fi trebuit să fie o zi normală de Crăciun se transformă, însă, într-o veritabilă aventură, în momentul în care copilul se pierde de mama sa. El îl întâlneşte pe Ion, un pungaş deghizat în Moş Crăciun, aflat în mijlocul unei operaţiuni cât se poate de ilegale."

Vizionare placuta



1 comentarii:

Anonim spunea...

Te am adaugat aici: http://licuriciulorb.blogspot.com/
Nu stiu de ce am primit urmatorul mesaj: "Imposibil de detectat un feed pt aceasta adresa URL. Nu vor fi afisate postarile pe blog si ora actualizarii..."
Daca ai vreo idee, sunt deschis la sugestii. Linkul e acolo, daca nu iti convine, sa ma anunti!
Bafta in toate

Related Posts with Thumbnails