luni, 16 noiembrie 2009

Nobody

Prietenia ... ce lucru minunat dar atat de rar in ultima vreme si aici vorbesc de prieteni adevarati care te accepta si cu bune si cu rele si care nu stau liga tine din varii motive. In cele peste trei decenii de cand fac umbra locului  astuia oamenii din jurul meu sau cernut si au ramas foarte putini prieteni cu adevarat. Ma gandesc si ii enumar, nu trebuie sa stau prea mult pe ganduri pentru ca imi este usor sa ii diferentiez de ceilalti, sunt persoane deosebite care au demonstrat de-a lungul timpului ca stiu sa fie prieteni si cu mina pe inima spun ca imi sunt foarte dragi si de aceea nu vreau sa ii pierd niciodata.
Pe lumea asta fara cativa oameni pe care te poti baza si la bune dar mai ales la "nebune" este foarte greu.
Imi lipsesc ca sunt destul de departe de ei dar fac tot posibilul sa nu ma uite si sa ii tin aproape.
Fiecare dintre ei are ceva diferit dar daca ne adunam laolalta toti facem un intreg  si ne  contopim intr-un tot unitar, asta imi place, ca ne este foarte usor ne gasim canalul comun de a comunica fie lucruri serioase fie chiar si banalitati de un paharel.
Astept cu nerabdare concediu pentru a ne aduna din cele patru zari si sa mai depanam una alta fara sa ne cantarim vorbele si fara a ne ascunde gandurile sau fara a ne mai gandii pentru o clipa la ziua de miine.
Sfatul meu este daca ai un prieten adevarat ... pretuieste-l ... ca este pe cale de disparitie.
Sa aveti o viata minunata  linga niste prieteni adevarati.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails