sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Bilant 2010 - un nou inceput 2011


Buna dragilor,

In primul rand va multumesc pentru aprecieri si imi cer iertare ca nu mi-am mai dedicat timp in anul ce a trecut pentru acest locsor.
Anul 2010 nu a fost un an foarte rau pentru mine dar nici unul grozav. Poate a fost mult mai obositor si stresant decat predecesor sau dar astea sunt vremurile de criza prin care trecem.
Un lucru bun a fost ca am reusit sa am impreuna cu familia o vacanta frumoasa dar poate un pic obositoare pe alocuri din dorinta de a vizita multe locuri si de a acumula cunostinte noi in numai 10 zile din insorita Italie.
In rest anul sa scurs intre serviciu - casa si retur avand totusi ocazional si cate o iesire in decorurile minunate ale patriei: Sinaia, Plaja Corbu, Herculane, Cazanele Dunari - Dubova, Poiana Tapului, Calimanesti, Horezu, Ranca ...
De la 2011 nu imi fac prea multe sperante dar daca voi reusi sa mentin mie si familiei mele un echilibru intre sanatate, munca, recreere voi fii foarte multumit.
Sa avem parte numai de lucruri bune anul asta.

Sa auzim de bine


 

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails