marți, 22 martie 2011

Dezastrul din "Tara soarelui rasare"

Potrivit legendei, Japonia a fost creată de către zei care au înfipt o sabie în ocean, la scoaterea ei formându-se patru picături ce au devenit insulele principale, precum și o multitudine de insule mici .... cu  sinceritate va spun ca nu am vrut sa imi dau cu parerea pentru ca am considerat ca sa vorbit si sa scris mult pe tema nenorocirilor petrecute acum 2 saptamani dar acest  link  trimis de prietena mea Silvy din Craiova ma facut sa va scriu cateva randuri.
Pentru mine e un lucru inimaginabil cum un popor superavansat din punct de vedere tehnologic care au un cult al disciplinei dar si o cultura si o educatie deosebita au fost decimati efectiv. 
Asta imi demonstreza ce nesemnificativi suntem in fata fortelor dezlantuite ale naturii.

Sa auzim de bine!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails