luni, 12 octombrie 2009

Ocupati sa traim

E pacat ca ne trec zilele una dupa cealalta repede, poate mult prea repede fara sa le observam, pentru ca suntem absorbiti de frenezia si nebunia de zi cu zi. Daca mi-ar fi in putinta as pune "Pauza" sa imi fac timp pentru toate lucrurile pe care sunt constient ca le tratez cu superficialitate. Ma simt de parca as fi prins intr-un torent care ma taraste fortat cu o viteza incredibila care nu imi da posibilitatea sa vad frumusetea peisajului din jurul meu. Imi lipseste rabdarea si poate si taria de a pune "Pauza" fiind mai puternica dorinta de realizare si de implinire. Sincer imi doresc din tot sufletul sa putem sa ne traim viata si nu sa ne amagim doar, o alta optiune nu avem, comanda de a derula "Inapoi" ne-a fost anulata. Omule ai doar o viata de trait, pina la proba contrarie, si trebuie traita in "slow motion" sa nu ratezi nimic din ce se intampla in jurul tau. Eu asta mi-am propus ...

2 comentarii:

Bogdan spunea...

e greu sa nu ratezi nimic. ar fi prea frumos sa poata fi posibil asa ceva, dar din pacate suntem parte dintr-un sistem prea bine pus la punct de unii mari cu buzunare largi, suntem sclavii societatii, nu ne mai putem opri. o numim ''rutina'', o acceptam in vietile noastre, o primim in casele noastre, o asezam cu noi la masa si ne culcam seara cu ea. a doua zi o luam de la capat cu munca cu nervii cu cearta cu toate cele pe care le numim ''firesti'' :)

Anonim spunea...

"...suntem absorbiţi de frenezia şi nebunia de zi cu zi"
"Mă simt de parcă aş fi prins într-un torent care mă târăşte forţat cu o viteză incredibilă..."
"Omule, ai doar o viaţă de trăit...[ ] nu trebuie să ratezi nimic din ce se întâmplă în jurul tău..."


Cuvintele tale exprimă ÎN MOD SINCER ŞI DESCHIS felul în care priveşti viaţa...
Mă bucur întotdeauna atunci când întâlnesc un om care îşi aşterne pe hârtie diverse gânduri cu privire la existenţă. Un asemenea om are o şansă de a se întoarce cu adevărat la Dumnezeu, o şansă ca gândirea şi viaţa lui să fie puternic transformate prin Cuvântul Sfânt. Este mare lucru ca la un moment dat să te opreşti din drumul tău şi să începi să îţi pui anumite întrebări fundamentale ! Este foarte important să existe un moment când începi să faci o analiză retrospectivă a vieţii tale.
Da... avem o singură viaţă de trăit pe acest pământ. Nu cred în reîncarnare sau în alte asemenea erezii, dar sunt convins că existenţa noastră nu se termină la mormânt. Te rog să citeşti AICI un material care ar trebui să ne pună pe gânduri... Nu uita să vizionezi filmuleţul ! DEPINDE DE TINE ce faci în continuare... DEPINDE DE MINE dacă am de gând să-mi bat joc de viaţa mea sau dacă doresc să trăiesc pentru Dumnezeu !
P.S. Te rog să citeşti on-line AICI un capitol fascinant dintr-o lucrare de referinţă a lui C.S. LEWIS unul dintre cei mai străluciţi intelectuali ai secolului XX, profesor universitar la Oxford. Aştept opiniile tale după ce citeşti capitolul respectiv şi n-ar fi rău deloc să citeşti toată cartea.
Fii binecuvântat !

Related Posts with Thumbnails