joi, 15 octombrie 2009

Mult dorita si binemeritat rasplata

Azi mi sa intamplat un lucru la care sincer nu ma asteptam. Daca cineva imi spunea ieri nu imi venea sa cred asa ceva. Se pare ca si in Romania exista directori de companii care apreciaza oamenii care muncesc si care dau totul pentru ca lucrurile sa mearga bine. Va spun ca nici acum, cand rememorez cele auzite din gura sefului mai mare al companiei nu sunt convins ca e adevarat sau .... Pe scurt am fost chemat in biroul Directorului general, si sigur aveam o fata de speriat, directorul se uita la fata mea si zimbind imi zice "e de bine", am rasuflat usurat si a inceput o discutie de apreciere a muncii mele in companie si a culminat cu o propunere de marire de salariu. URRRRA Voua va vine sa credeti asa ceva. Mie nu imi vine sa cred nici acum ... ma tot ciup ca sa imi dau seama ca nu visez. Pentru mine e ceva nou, netrait pe viu, dar imi place si s-ar putea sa ma obijnuiesc. Sincer aveam nevoie sa aud acele cuvinte care m-au incarcat sufleteste si mi-au dat putere sa merg mai departe cu forte proaspete. In ultima vreme am fost implicat in mai multe proiecte coplicante si destul de riscante pe care am reusit sa le fac sa functioneze eficient. Si cand stii ca cineva iti apreciaza lucrurile pe care le faci parca iti vine sa dai si mai mult ca sa demonstrezi acelei persoane ca nu degeaba te-a apreciat. Ma bucur ca si cum as fi luat premiul I si coronita in clasa I, in realitate nu stiu cum e ca nu am luat decat premiul 3 si mentiuni, si tare as dorii sa am parte de astfel de zile cat mai des. Sunt super extaziat si excitat emotional de nu o sa pot dormii la noapte ... dar si daca o sa adorm o sa visez frumossss. Hmmm dar cu cat o sa fie majorarea ca am uitat sa intreb ... Oricum nu este asa de important si oricum eu nu ma duc la serviciu sa iau bani ci ma duc la servicu sa muncesc sa fac banii. Asta da satisfactie ... yesss. O seara placuta va doresc.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails