sâmbătă, 21 noiembrie 2009

VOT ALB - un Test IQ al Romanilor


Shakespeare la vremea lui se intreba cu celebra fraza "To be, or not to be...", eu azi ma intreb ce voi face miine in ziua alegerilor prezidentiale "ma duc sau nu la vot" si daca ma hotarasc sa ma duc "... dar vorba e, eu alegator... eu ... (hac) apropritar, eu pentru cine votez?"  cum zicea nenea Iancu acum mai bine de un secol.

Toata ziua mi-am muscat degetele sa nu scriu despre politica ca imi e scarba de clasa  noastra politica, mie scarba de asa zisi politicieni care se invart in aceasi cocina de porci si sunt toti manjiti de laturi la bot.
Miine nu vreau sa votez, nu ca a-si fi un cetatean care ii e lene sa-si exercite dreptul constitutional, ci nu am cui sa ii dau votul. Din toti asa presupusi candidati, fie vorba intre noi jocurile sunt facute - zarurile au fost masluite, nici unul nu ma facut sa ii cred minciunile.
La inceputurile campaniei cand a aparut Duda am zis asta e candidatul meu, cel putin credeam ca nu e minjit si ca va aduce un plus in politica din Romania dar se pare ca l-au facut repede sa renunte ... pacat.
Deci sa revenim, eu cu cine votez miine .... nu stiu poate visez la noapte.
Ma motiva faptul ca ma duc sa pun stampila la  referendum ... dar si aici m-am informat putin si mi-am dat seama ca e o mare cacealma.
Ce pot spune este ca miine va fii ziua in care se va testa IQ -ul romanilor. Daca  au inghitit porcariile politicienilor si  sau lasat amagiti de minciunile si aranjamentele de culise - sunt prosti, daca o sa se duca la vot si daca tot nu vor sa de-a votul unui politician atunci sa voteze in ALB si poate neuronul politicianului Roman se va pune in miscare si va constientiza ca Romanii sau desteptat din letargie si nu mai pot fii dusi cu zaharelul ....GATA AJUNGE.

Votul ALB este cunoscut ca un vot de protest si  astfel ne vom  arată nemulţumirea faţă de oferta electorală a partidelor. Concret, deşi nu vrei să alegi pe nimeni, te duci la vot, dar nu pui ştampila pe niciun candidat. Votul tău ALB nu este considerat nul.Toate voturile albe vor fi numărate şi anunţate separat de către birourile electorale. Când se anunţă rezultatele alegerilor, vor fi comunicate voturile valabil exprimate, voturile nule, dar şi cele albe.

Deci hai la vot si sa protestam ... sa le dam un VOT ALB.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails