luni, 28 decembrie 2009

Realizari 2009 ... Planuri 2010

"De vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, spune-i planurile tale" spune o vorba din batrani...
Asa ca in spiritul acestei cugetari si in spiritul sarbatorilor de sfarsit de an mi-am zis ca nu strica sa Il inveselesc si eu un pic pe Dumnezeu cu realizarile mele de anul ce sta sa se sfarseasca si cu planurile mele de anul ce va veni.
Daca trag linie si ma uit in urma la anul 2009 nu pot spune ca a fost foarte rau cu mine si chiar sunt multumit de cele realizate chiar daca nu toate au fost asa cum mi-am propus sau cum mi-am dorit ... asta e nu poti sa le ai pe toate.
Astfel spus ... de bine a fost ca: am avut parte de sanatate maxima si eu si familia mea, am o slujba buna si pe care imi doresc sa o pastrez si in 2010, a fost liniste iar micile neajunsuri si neintelegeri le-am rezolvat fara prea multe neplaceri, am realizat una alta in jurul casei, si nu in ultimul rand am reusit sa imi astern gandurile in acest blog ... 
De rau in anul 2009 a fost ca: nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus pentru acest an, nu am reusit sa am impreuna cu familia un concediu de vis..., nu am reusit sa mai acopar din "gaurile" de la banci.
Imi doresc ca anul ce va veni sa imi dea multa sanatate si mie si familiei mele ca daca suntem sanatosi le rezolvam noi pe toate ca oricum de probleme nu scapi niciodata... imi doresc sa avem liniste sufleteasca si armonie in familie ... imi doresc  ca la serviciu toate sa mearga ca unse ... imi doresc ca in acest an sa pot oferi familie concediul dorit ... si binenteles imi doresc in limita posibilitatilor sa mai acoperim din "gaurile" de la banci.
Sper Doamne ca am reusit sa iti astern pe fata macar un zambet si din suflet doresc  tuturor cititorilor mei si nu numai ... multa sanatate, fericire, liniste sufleteasca si un an plin de realizari.
La multi ani!!! si  nu uitati viata e frumoasa si merita traita la maxim.



Sa auzim de bine in 2010.









Imagine preluata de pe Kudica.ro

5 comentarii:

ake spunea...

Vrei sa facem link exchange? Eu te-am adaugat deja in BLOGROLL. Multumesc.

mirolara spunea...

Nu stiam de vorba din batrani. E cu talc. E frumos ca ai vazut partea plina a paharului. Iti doresc un 2010 asa cum ti-l doresti tu!

Liviu Chifane spunea...

Mulţumesc pentru urare! La mulţi ani şi ţie şi un an plin de energie şi de fericire!

hime spunea...

Nici eu nu am reusit sa realizez tot ce mi-am propus pt anul asta , dar nu ma las batuta ... cu siguranta anul viitor o sa realizez mai mult !
Iti urez un nou an fericit !

Miţă spunea...

Off topic: La multi ani si inspiratie maxima in noul an. Distractie misto de revelion. ;)

Related Posts with Thumbnails