marți, 1 noiembrie 2011

Romania ... o tara mereu surprinzatoare

Am intitulat acest mic articol nu din lipsa de inspiratie ci chiar am fost placut surprins ca Romania a aparut in ziarele din lume nu cu cersetori, criminali sau cu tiganii care ia exportat ori copii din orfelinate ci cu splendorile naturale ale muntilor Carpati sau ale Transilvaniei, cu monumentele sau personajele istorice, cu oameni minunati ai acestor meleaguri... despre care vorbeste cu drag Printul Charles in documentarul "Wild Carpathia" produs de Travel Channel si realizat de Charlie Ottley ca despre "un loc al mitului şi legendei" unde "urletul lupilor îţi dă fiori în aerul răcoros al nopţii"
Se pare ca acest documentar a avut un impact favorabil pentru ca azi am citit un articol pe aceasi tema in ziarul britanic "The Telegraph" unde Sir John Ure, fost ambasador al Marii Britanii în diferite ţări şi autor de cărţi de călătorie şi istorie prezinta Romania ca  un "tărâm însorit cu păşuni şi gospodării medievale, liniştite, unde am avut vise înfricoşătoare cu vampiri" dar ca o concluzie "am avut un sentiment de mulţumire pentru a fi văzut o ţară care reuşeşte să se ridice după zeci de ani de comunism lipsit de viaţă".
Credeti ca vor fii in stare sa profitam de acest lucru si sa folosim avantajul acestei promovari gratuite?

Sa auzim de bine
Rauol

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails