vineri, 16 octombrie 2009

Masina pe post de umbrela

E o vorba de prin partea locului care zice asa: "bucuresteanul cand ploua isi scoate masina in trafic nu umbrela din debara". Astfel in acest contex azi a fost o zi de cosmar. Am pierdut din viata mea 5 ore in trafic facand trei drumuri efective: Casa (Giurgiului)-Chitila 2 ore si 30 minute; Chitila-Birou (Tei) 60 minute; Birou-casa via Berceni sa las un coleg 1ora si 30 minute. Este inuman sa stai si sa privesti semaforul care se face verde... dar nimeni nu se misca un milimetru pentru ca niste idioti au blocat intersectia fara sa aiba ceva de castigat ... si stai ca poate la urmatorul verde o sa aiba mai mult bun simt participanti la trafic si o sa raman pe loc sa nu mai blocheze intersectia hasurata... dar se face iar rosu fara sa te misti din loc si in aceasta asteptare te apuca pitici de iti vine sa ii iei pe toti idioti, care conduc de 5 ori pe an cand se nimereste sa ploua in timpul saptamanii, la suturi. Sunt calm de felul meu dar in asemenea momente cand pierzi timp pretios din viata ta stand in masina si uitandu-te la un amarat de semafor si cand pierzi din cauza unei gloate de cocliti care se incranceneaza sa se inghesuie de parca ar avea ceva de castigat. Ma apuca greata si scarba cand vad atata mediocritate in jurul meu. Dar mai e o vorba romaneasca "de ce sa nu crape si capra vecinului" asa ca de ce sa nu blochez eu intersectia sa stea si prosti astia ca eu si asa nu am unde sa ma duc ca e blocata strada. Sincer nu am avut ce sa fac decat sa stau si sa ma gandesc de ce mama dracului sau mai dat legi si de ce mama dracului sau mai cheltuit bani pe marcaje in intersectii daca nimeni nu le respecta. Daca stam si socotim amenzile care s-ar putea da pentru acesti idioti care nu stiu ca daca coloana din fata sta nu are rost sa ma inghesui si eu ... cred ca am ajuta bugetul Romaniei cu o suma frumusica iar daca mai si ploua o sa ne inscrie in cartea recordurilor ca tot sa facut un obicei din asta. Nu pot decat sa ma rog sa nu mai ploua asa de mult sau daca vrea Dumnezeu macar sa ploua in wekend cand nu trebuie sa ma deplasez niciunde cu masina... Va doresc sa aveti bafta sa prindeti semafoarele la al doilea verde ...

2 comentarii:

Liviu Chifane spunea...

Ne lipseşte liniştea care să ne facă să înţelegem că fiecare lucru trebuie făcut la timpul lui şi în ritmul lui şi că fiecare om are limitele lui pe care trebuie să şi le respecte. Astfel, îi respecţi şi pe ceilalţi!

P.S.: Te-am trecut în blogroll. Astept un link si de la tine.
Numai bine!

Alexandra spunea...

Doamne ajuta sa il prindem la al doilea, ca drept sa spun in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat. Am stat de 4 ori la rand la acelasi semafor in conditiile in care eram prima, nu mai era nimeni in fata mea, insa nu aveam unde sa ma bag :)) as fi putut, dar blocam intersectia, cand primeau verde ceilalti nu mai aveau pe unde sa treaca, si nu fac astfel de lucruri tocmai pentru ca stiu cat e de naspa

Related Posts with Thumbnails